برگزاری اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان عنبرآباد

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب

اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان عنبرآباد در سالجاری با حضور معاونت عمرانی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی، شهرداران و روسای دیگر ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

درابتدای این جلسه سمندری معاون برنامهریزی و عمرانی فرمانداری، مناسبسازی معابر عمومی برای سهولت در رفت و آمد معلولان و سالمندان را از اولویت های مهم جامعه کنونی بیان داشت و اظهار کرد:عدم مناسبسازی اماکن،کمبود امکانات مختص معلولان در ادارات و بانک ها و مهیا نبودن بستر مناسب برای حضور این افراد سبب شده تا تعداد زیادی از این افراد در جامعه حضور فعال نداشته باشند.

سمندری در خصوص مصوبات جلسه قبل، موارد و مشکلاتی که در انجام امور مربوط به مناسب سازی مکانها، بازدید های صورت گرفته و نواقصاتی که می بایست اصلاح گردد را برشمرد و بر پیگیری آن توسط اعضا تاکید کرد.

در ادامه سرحدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد بیان داشت:درقانون جامع حمایت از معلولین مصوب مجلس شورای اسلامی به موضوع مناسبسازی اماکن عمومی و معابر شهری و روستایی تأکید شده است و انتظار میرود ادارات و دستگاهها در اجرای این قانون اهتمام ورزند.

سرحدی افزود:با انجام امر مناسب سازی حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در جامعه پر رنگ تر خواهد شد که این قشر بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد...

ما را در سایت معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 21 مرداد 1402 ساعت: 14:36

صفحه بندی