اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان عنبرآباد در سالجاری با حضور معاونت عمرانی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی، شهرداران و روسای دیگر ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

درابتدای این جلسه سمندری معاون برنامهریزی و عمرانی فرمانداری، مناسبسازی معابر عمومی برای سهولت در رفت و آمد معلولان و سالمندان را از اولویت های مهم جامعه کنونی بیان داشت و اظهار کرد:عدم مناسبسازی اماکن،کمبود امکانات مختص معلولان در ادارات و بانک ها و مهیا نبودن بستر مناسب برای حضور این افراد سبب شده تا تعداد زیادی از این افراد در جامعه حضور فعال نداشته باشند.
سمندری در خصوص مصوبات جلسه قبل، موارد و مشکلاتی که در انجام امور مربوط به مناسب سازی مکانها، بازدید های صورت گرفته و نواقصاتی که می بایست اصلاح گردد را برشمرد و بر پیگیری آن توسط اعضا تاکید کرد.
در ادامه سرحدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد بیان داشت:درقانون جامع حمایت از معلولین مصوب مجلس شورای اسلامی به موضوع مناسبسازی اماکن عمومی و معابر شهری و روستایی تأکید شده است و انتظار میرود ادارات و دستگاهها در اجرای این قانون اهتمام ورزند.
سرحدی افزود:با انجام امر مناسب سازی حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در جامعه پر رنگ تر خواهد شد که این قشر بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.



معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد...
ما را در سایت معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 21 مرداد 1402 ساعت: 14:36