
اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان عنبرآباد در سالجاری با حضور معاونت عمرانی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی، شهرداران و روسای دیگر ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.درابتدای این جلسه سمندری معاون برنامهریزی و عمرانی فرمانداری، مناسبسازی معابر عمومی برای سهولت در رفت و آمد معلولان و سالمندان را از اولویت های مهم جامعه کنونی بیان داشت و اظهار کرد:عدم مناسبسازی اماکن،کمبود امکانات مختص معلولان در ادارات و بانک ها و مهیا نبودن بستر مناسب برای حضور این افراد سبب شده تا تعداد زیادی از این افرا...
ادامه مطلب