
برگزاری جلسه قرارگاه اجتماعی عفاف و حجاب جلسه قرارگاه عفاف و حجاب و ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان به ریاست افشاری پور فرماندار شهرستان و با حضور مدیران و اعضای جلسه در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.در ابتدای جلسه افشاری پور فرماندار شهرستان تشکیل جلسه را با رویکرد فرهنگی و ایجابی دانست و افزود حجاب توصیه ی مهم اسلام بوده و عمل به آن در انظار و مکانهای عمومی بر طبق قوانین کشور لازم و ضروری است و سفارش به رعایت آن از مصداقهای بارز امر به معروف است لذا باید همگی تلاش کنیم تا با ریشه یابی مشکلات و ...
ادامه مطلب